Ми вже бували у подібних місцях, у Кархенджі, Кораловому замку та Магічних садах Філадельфії. Такі місця, рукотворні дива, на створення яких, як правило, було витрачене ціле життя, викликають здивування, захоплення і заздрощі (бо ти так не вмієш)
У 1938 році Харві Файт(Harvey Fite), скульптор і актор, купив біля Согертіс закинуту копальню і розпочав роботу над проектом, який мав стати "виставковою залою" просто неба для його масивних кам'яних скульптур. Ці скульптури зараз стоять поруч з Opus 40: "Вогонь", "Завтра", "Молитва" і "Сім'я з копальні".
За планом скульптура "Вогонь" мала стояти по центру, замість кам'яного обеліска, та після закінчення роботи виявилось, що вона виглядає там не дуже гарно - замала. Для довідки - "маленька" скульптура важить півтори тонни. Тож скульптор замінив її на кам'яну брилу, яку планував обтесати і зробити з неї щось цікавеньке. Як тільки брила стала на своє місце, Файту стало зрозуміло - обеліск чіпати не можна. Тож камінь, вага якого дев'ять тонн, залишився у природному стані. Також саме тоді скульптор усвідомив "Opus 40" - це не виставкова зала, Opus 40 - це самостійний витвір мистецтва, тож всі інші скульптури теж були перенесені до ліска поруч.
Opus 40 справляє враження. Кожен його камінчик викладений руками Харві і тільки Харві. Все сам. Кажуть що він використовував ті ж самі технології, що і Майя, коли вони будували Копан у Гондурасі.
По лабіринту створеному зі стін, скатів, терас, басейнів, дерев та фонтанів, містків та сходів можна ходити довго. Милуватись, зачаровано сидіти, та дивуватись кількості роботи і таланту її автора.
Крім Opus 40 і скульптур, там ще є будинок Харві Файта, теж дуже гарний і теж побудований ним, та невеликий музей з різноманітними знаряддями праці, тож там цікаво і є чим зайнятись.
Немає коментарів:
Дописати коментар