Давно не читала хорошого горору, а тут подвійна вдача. Мало того, що справді добре написаний роман жахів, так ще і пристойний детектив, отже, я отримала подвійну насолоду від суміші улюблених жанрів. Було страшно, було огидно, в парку ввечері гуляти було неприємно, весь час оглядалась, так що книжка досягла потрібного ефекту.
Останнім часом авторам фільмів жахів та письменникам лякати людей стає все важче і важче, вже всі до всього звикли, так що не проймеш, новини часом страшніше дивитись, ніж читати про вигадані страхіття, але Лорен Бьюкес таки зуміла налякати, майстерно переплівши детектив, сімейну драму та горор.
Події відбуваються на фоні Детройту у його найгірші часи, безпритульні, зруйновані й закинуті фабрики, люди, що кидають свої домівки та вирушають світ за очі, вибиті вікна, графіті, стрілянина на вулицях.. Мертве місто, наповнене привидами великого минулого і людьми, яким нема куди податись, втікачами від світу, зайвими, викинутими з суспільства...
У такій атмосфері поява маніяка здається майже логічною, тож коли молодий офіцер поліції знаходить в Детройтському тунелі мерця, це нікого не дивує. Та те що зробив вбивця з тілом жертви викликає шок навіть у бувалих поліцейських. По-перше, жертва дитина, по друге замість людських ніг маніяк пришив їй до тулуба ноги оленя.
Розслідування вбивства доручають детективу Габріелі Версадо, яка завзято береться за справу, пропадаючи на роботі днями й ночами. Тим часом донька Габріели, Лайла, і її подружка Кас займаються небезпечними розвагами та самі не помічають як виявляються втягнутими у страшну історію.
Події в книзі показані з точки зору різних персонажів, вже згаданої вище детектива Версадо, Лайли, письменника-невдахи Джоно, безпритульних, і, власне, жорстокого і божевільного вбивці.
Таємничі двері, непотрібні люди, описи мертвого міста, трохи сарказму і чорного гумору, щедро приправленого божевіллям та липким страхом створило чудову атмосферну розповідь від якої не можна відірватись. Рекомендую всім, хто полюбляє жахи. Оцінка 8 з 10.
Немає коментарів:
Дописати коментар