вівторок, 28 листопада 2017 р.

The Undoing Project. Майкл Льюїс (The Undoing Project: A Friendship That Changed Our Minds. Michael Lewis)

Дуже розрекламована книга, яку я без перебільшення чекала півроку, і яка взагалі мені не сподобалась. Я очікувала, що мені будуть розказувати про статистику, евристичний аналіз і про те, як люди приймають рішення, а замість того я слухала про броманс ізраільских психологів Деніела Канемана і Амоса Тверскі на фоні історії Ізраїлю.

Перед читанням "Проекту" я прочитала іншу книжку Льюіса - "Flash Boys", яка мені дуже сподобалась, а ця взагалі не вразила, ледь домучила. Я просто не розуміла нащо мені стільки подробиць життя цих вчених про яких я ніколи не чула до цього, і я не зрозуміла, що мені намагались розказати - історію їх життя, історію Ізраілю, чи про їх теорію.
Канеман і Тверські усе життя досліджували процес прийняття рішення людьми, а саме те, як люди роблять вибір в умовах невизначенності. Здавалось що люди повиннні були б базуватись на статистиці та робити висновки на основі логічних заключень, та виявилось що це зовсім не так.
Дослідження Канемана і Тверскі стали базою нової галузі економіки - поведінкової економіки, змінили те як ми розглядаємо Великі Дані, та процес того, як ставляться діагнози у медицині.
І про це все було б дуже цікаво почитати, у формі доступній широкій публіці а не у вигляді наукових дослідженнь, але про це в книзі дуже мало написано.

Немає коментарів:

Дописати коментар