Беартус Хайвей(Beartooth Highway) часто називають найгарнішою дорогою Америки, але "найгарніших доріг" в Америці дуже багато: і монтанська Дорога-що-веде-до-сонця, і Натчез Трейс Парквей(Natchez Trace Parkway) у Міссісіпі, і Скайлайн Драйв (Skyline Drive) у Вірджинії... Всіх не перерахувати, тому яка ж дорога все ж таки найгарніша кожен визначає для себе, я ж приєднаюсь до тих, хто віддав свій голос за Беартус.
Починається дорога у містечку Ред Лодж (Red Lodge) і закінчується в місті Кук Сіті, пролягає вона на висоті 3337 метрів, тому потрапити туди можна лише з середини травня до середини жовтня, весь інший час вона вкрита снігом.
Та і в цей проміжок часу її можуть закривати, тому що на такій висоті снігопади можуть трапитись навіть посеред літа. Нам пощастило - буквально за день до того, як ми туди приїхали дорога була зачинена, але спеціально для нас нарешті вийшло сонечко і нам вдалось по ній проїхатись.
Назва дороги походить від гострого уламка скали схожого на зуб ведмедя (bear’s tooth), який можна побачити на плато Беартус, і так цю місцину назвали місцеві індіанці Кроу. Ми "зуба" не бачили, або може просто не звернули уваги захоплені краєвидами.
Місцевість, по якій проходить хайвей, є однією з найвищих і найгористіших місцевостей в "нижніх" 48 штатах Америки, оточена 20 горами висотою понад 3500 метрів.
Альпійські луки, гірські пейзажі, альпійська тундра, густі ліси, льодовики, блакитні ріки та озера - все це можна побачити під час досить короткої подорожі хайвеєм.
З'явилась дорога в цій дикій місцині завдяки золоту, вугіллю і туризму. Два шахтарських містечка Ред Лодж і Кук-сіті привели сюди перших поселенців, заснування Національного парку Єллоустон - тисячі туристів.
У горах важкувато будувати залізні дороги, тому було вирішено, що треба дороги. Планувалось зробити їх кілька, щоб максимально полегшити і скоротити шлях до парку, але побудували лише одну - Беартус хайвей, його відкрили у 1936 році.
Вісімдесят років потому дорога продовжує приваблювати відвідувачів з усіх куточків США і світу і дарує незабутні враження та краєвиди.
Немає коментарів:
Дописати коментар