Пити чи не пити каву зранку, якою дорогою їхати на роботу, що зробити першим почитати почту чи зробити важливі дзвінки, чи йти після роботи у спортзал, чи всітись перед телевізором.. Ми думаємо, що ми приймаємо рішення кожен раз коли робимо це, а насправді діємо автоматично - за звичкою. Якби ми весь час думали про кожен найменший аспект нашого життя, то зійшли б з розуму. Так що наявність звичок - це добре. З іншого боку, коли звичка вже з'явилась, вона починає дуже впливати на наше життя. Звички важко змінити, часто ми навіть їх не помічаємо, як не помічаємо їх часом згубного впливу.
Починається книга з розповіді про жінку якій вдалось повністю змінити своє життя за два роки. Вона кинула курити, пробігла марафон і отримала підвищення. Як зясували неврологи, навіть її мозок змінився.
Далі нам розказують про те, як маркетологи компанії Проктер Анд Гембл (Procter & Gamble) годинами вивчали відео, як люди заправляють ліжка, намагаючись з'ясувати як їм продати свій новий продукт Фебріз - який міг миттєво знищити будь-які запахи. Всі їх рекламні кампанії завершились провалом, аж поки одна людина не помітила певні послідовності. І зараз Фебріз приносить мільйонні прибутки.
Наступна історія про нового управляючого, який очолив одну з найбільших компаній в Америці і, неочікувано для всіх, почав фанатичного дотримання правил безпеки...
Всі ці історії мають одну спільну рису - люди змінили звички, свої, інших, чи компаній і досягли успіху. Деякі речі шокують своєю точністю саме тому, що вони настільки очевидні і всім відомі, повсякденні, що про них ніколи не задумуєшся.
Дослідивши механізм утворення звичок, і докладно пояснивши як вони виникають, як змінюють наше життя автор наводить багато корисних порад як боротись з поганими звичками і додавати хороших. Навіть якщо знехтувати порадами, книжка дуже цікава.
Оцінка 9.
Немає коментарів:
Дописати коментар