пʼятницю, 22 грудня 2017 р.

Торонто: "найдовша в світі" вулиця, цікаві площі та Торонтський Університет

Обійшовши центр Торонто впоперек, я почала обходити його вздовж - по найвідомішій його вулиці Янг (Yonge Street) в сторону Торонтського університету (University of Toronto).
Торонтський університет. Торонто. Канада (University of Toronto. Toronto. Canada)

Вулицю Янг часто називають найдовшою вулицею світу, навіть в Книзі Рекордів Гіннеса це писали, але річ у тому, що ця вулиця просто плавно переходить у шосе 11, довжина якого і справді 1896 кілометрів, сама ж вулиця, хоч і довга, але все ж таки набагато коротша - лише 86 кілометрів.
Вулиця Янг. Торонто. Канада (Yonge Street. Toronto. Canada)
Назвали вулицю на честь великого знавця і спеціаліста у римських дорогах Джорджа Янга(Sir George Yonge) та друга першого губернатора Канади. На ній розташовані магазини, ресторани, театри, клуби, вона сяє яскравими вивісками й бурлить життям, саме тому мені сподобалась найменше:)
Вулиця Янг. Торонто. Канада (Yonge Street. Toronto. Canada)

Вулиці Янг стільки ж років скільки ж і Торонто - її заснував Джон Грейвз Сімко(John Graves Simcoe), перший Лейтенант-губернатор Верхньої Канади. В ті часи вона була просто стежкою від озера Онтаріо до озера Сімко. В сучасну вулицю вона почала перетворюватись лише у 1795 році, саме тоді стежка стала дорогою, її очистили від повалених дерев, розширили, підрівняли. Місцеві фермери повинні були відробляти 12 днів кожного року на будівництві цієї стратегічної дороги і їх стараннями вже у 1816 році по ній можна було проїхати від початку і до кінця.
Вулиця Янг. Торонто. Канада (Yonge Street. Toronto. Canada)

На вулиці Янг розташована і площа Янг-Дундас, місцевий аналог Таймс-Сквер. Найкраще на ній це фонтани, які працюють цілодобово й могли б бути гарними, але якось вони чи невдало розташовані, чи просто там стільки реклами, світла і шуму, що вони губляться серед всього цього, тож взагалі не вражають.
Площа Янг-Дундас. Торонто. Канада (Yonge-Dundas Square. Toronto. Canada)

Мені більше сподобалась площа Натан Філіпс (Nathan Phillips Square), яку я довго шукала бо не знала як вона називається, а інтернету в мене не було. Врешті решт, я її випадково надибала коли вже поверталась до готелю. З площі відкриваються чудові краєвиди на міську адміністрацію Торонто.
Площа Натан Філіпс. Торонто. Канада (Nathan Phillips Square. Toronto. Canada)
Вона є найбільшою площею Канади, саме на ній розташований відомий кольоровий надпис Toronto. Тут часто проводяться концерти, мітинги, святкування. Я, до речі, потрапила на якусь акцію - був концерт і ходили люди у червоному, але було вже пізно і я хотіла додому, тож навіть не взнала що ж там відбувалось.
Площа має дивну архітектуру, на ній розташована сцена, якісь підняті переходи, арки, дзеркальний басейн(в якому не було води), міні-парк та скульптури, а під площею розташована одна з найбільших підземних автомобільних стоянок у світі.
Площа Натан Філіпс. Торонто. Канада (Nathan Phillips Square. Toronto. Canada)
Колись на місці площі був китайський квартал, але після другої світової було вирішено побудувати тут громадський центр. Офіційне відкриття площі сталось у 1964, лише після трьох років будівництва.
Площа Натан Філіпс. Торонто. Канада (Nathan Phillips Square. Toronto. Canada)
 У 2006-му площу відреставрували й модернізували, а у 2015, до Панамериканських ігор, тут встановили яскравий 3D надпис Toronto, який настільки полюбився місцевим жителям і туристам, що його не стали прибирати, а залишили там назавжди. Саме його я власне і шукала
Площа Натан Філіпс. Торонто. Канада (Nathan Phillips Square. Toronto. Canada)
Зупиняючись тут і там я нарешті дійшла до Торонтського університету, який часто посідає перше місце у рейтингах найкращих навчальних закладів Канади, і впевнено входить у десятку найкращих у світі. Тут винайшли інсулін і першими стали досліджувати стовбурові клітини, першими розробили практичний електронний мікроскоп, та багато чого іншого.
Торонтський університет. Торонто. Канада (University of Toronto. Toronto. Canada)
Заснували цей університет з подачі уже знайомого нам Сімко і за наказом Короля Джорджа IV у 1827 році. Площа університету - 71 гектар, він складається з багатьох будівель у романському і неоготичному стилі й дуже схожий на Принстонський університет. Обійти його весь мені не вистачило ні сил, ні часу, ні денного світла.
Торонтський університет. Торонто. Канада (University of Toronto. Toronto. Canada)
Найбільша вежа університету - Солдатська вежа(Soldiers' Tower) має висоту 44 метри і є найвищою будівлею в околицях, на її арках вирізьблені імена загиблих під час Другої Світової Війни канадських воїнів.
Торонтський університет. Торонто. Канада (University of Toronto. Toronto. Canada)
Стіни багатьох будівель вкриті плющем, що надає їм казкового вигляду. Дуже прикольно, особливо у сутінках.
Торонтський університет. Торонто. Канада (University of Toronto. Toronto. Canada)
Студенти, мабуть, були зайняті чи то навчанням чи просто розбрелись, але в більшості місць які я швиденько обійшла було порожньо. Я навіть зайшла у центральний дворик, але довелось весь час боязно поглядати на двері - боялась що мене там зачинять, вже темніло і тинялася там одна я.
Торонтський університет. Торонто. Канада (University of Toronto. Toronto. Canada)
До готелю від університету мені ще було йти і йти, тож хоч і не побачила я все що хотіла, відправилась назад.

Немає коментарів:

Дописати коментар