середу, 6 грудня 2017 р.

Таємнича річка. Денніс Ліхейн

Деніс Ліхейн останнім часом впевнено займає лідерьскі позиції у моєму читацькому рейтингу. Минулого року я прочитала його "Острів Проклятих" на одному диханні, те саме трапилось і з "Таємничою річкою". Детективні романи Ліхейну першу чергу приваблюють мене тим, що крім кримінальної складової в них ще й дуже багато психології, гарно прописані персонажі та небанальні сюжети.

"Таємнича річка" починається зі знайомства читача з головними героями, трьома хлопчиками, що зростають у бідному районі Бостона. Їх звати Дейв Бойл, Шон Девайн та Джиммі Маркус. Шона і Джиммі єднає міцна дружба, а Дейв.. Дейв просто завжди поруч. Одного дня Дейва викрали прямо на очах у Шона та Джиммі. На щастя, йому вдалось втекти й повернутись додому, але ця подія змінила життя трійці назавжди.
Двадцять п'ять років потому Шон став поліцейським, Джиммі - власником невеличкого магазинчика, а від Дейва залишилась лише порожня оболонка. Він перебивається випадковими заробітками, в нього немає гарних друзів чи хоббі; є сім'я, але і в ній не все гладко.
Шон, Джиммі та Дейв давно перестали бути друзями, але їх знову зводить разом доля - доньку Джиммі жорстоко вбито в міському парку, і Шон береться за розслідування. До і так нелегкої справи додається багато емоційних переживань, тяжких спогадів і "скелетів у шафі". Хто вбивця я здогадалась, але вже наприкінці, коли автор вже дозволив це зробити(хоча дуууже уважний читач міг зрозуміти й раніше). Та розгадка справи це не основне у книжках Ліхейна, він більше зосереджений на почуттях героїв, їх думках, складних життєвих ситуаціях і колупанні в їх мізках та душах.
За книжкою було знято фільм, який я тепер хочу подивитись - повинен бути дуже хорошим, всі хвалять. Ну і звісно буду продовжувати читати інші твори Ліхейна, дуже мені його детективи подобаються.
Оцінка 8,5 з 10.

Немає коментарів:

Дописати коментар