пʼятницю, 6 жовтня 2017 р.

Пончики від Google

Крім того, що Google вміє робити гарні й цікаві речі, ця компанія ще відома вмінням дуже гарно свої продукти презентувати і розрекламувати. Минулої зими вони розігрували телефони, печиво і гарнюні светрики для телефонів, відкривши для цього цілий магазин, а зараз, всього на кілька днів, вони відкрили невеличку "пекарню" з пончиками, де можна виграти або два пончики або Google Home Mini.

Google Home Mini - "розумна" колонка, яку можна попрохати ввімкнути чи вимкнути інтегровані з нею пристрої, задавати їй дурнуваті питання, чи навіть попросити розказати казку на ніч. Девіз Home Mini - "Розмір пончика, сила - супергерою (The size of the donut the power of superhero)", тож не дивно що саме цю смачну випічку вони поклали в основу рекламної кампанії.
Я не могла такого пропустити й відправилась випробувати вдачу у день відкриття. Перше що мене вразило - це розмір черги. Виявилось що в магазині не було світла, тож народу зібралось багатенько. Світло ввімкнули якраз перед моїм приходом, спеціально для мене.
Черга розтягнулась на квартал, але рухалась дуже швидко. Вже за 15 хвилин я була всередині.
Щоб дізнатись, який же тобі дістанеться приз варто задати Google Home Mini яке-небудь питання, з переліку зазначеному у "меню".
Організатори стверджують, що "правильних" і неправильних питань не існує, усім керує сліпий випадок. Тож люди по черзі підходять но "віконця" і розмовляють з колонкою, яка потім видає пакунок-приз.
Мені дістались пончики. Це не дуже мене засмутило, бо пончики були смачні, а Home Mini не дуже й хотілось. От коли мені минулого разу замість светрика весь час діставалось печиво, це було печально :)
"Магазин" буде відчинено всі вихідні, так що у охочих все ще є досить багато часу, щоб зробити життя солодшим.

Немає коментарів:

Дописати коментар