пʼятницю, 8 вересня 2017 р.

Стрункий Стартап. Ерік Різ (Lean startup. Eric Ries)

Цю книгу ще на попередній роботі наш головний виконавчий директор придбав усім і дуже прохав прочитати. Вона у нього викликала захоплення і на багато питань чому він обрав ту чи іншу стратегію, він відповідав питанням "Чи читали ви книжку?". Чесно скажу - я не читала. Так вона і стояла на поличці кілька років, аж поки я нарешті не змінила роботу і не стала їздити на потязі. Час у потязі я намагаюсь витрачати з користю, тож читаю різноманітну професійну літературу, так я добралась і до "Стрункого стартапу"

Що я можу сказати, якщо людина, яка чогось у житті досягла, рекомендує вам щось зробити, почитати чи вивчити - зробіть це. І чим раніше тим краще. Книга дійсно того варта. Принципи пояснені в ній можна легко застосовувати не лише до стартапів у бізнесі, а і до персональних проектів чи навіть до таких примітивних задач як, наприклад, прибирання.
Багато чого я знала і підсвідомо розуміла, деякі речі використовувала навіть не знаючи, що я застосовую принципи стартапу, а деякі стали для мене відкриттям і взагалі спершу здавались маячнею.
Більшість стартапів зазнають провалу і не завжди це пов'язано з тим, що ідея погана, чи продукт, часто це лише від нерозуміння процесу, ринку і помилок, які до тебе вже зробили сотні тисяч підприємців.
На простих і цікавих прикладах Ерік Різ показує як обійти підводні камені, на що треба звертати увагу, а чим можна знехтувати, як вкотре не наступати на граблі і як використати стратегії, що добре зарекомендували себе на інших проектах. Стрункий стартап поступово перетворився з однієї книги на ціле вчення, є сайти, блоги, тренінги й більш глибокі дослідження постулатів розглянутих у книзі.
Стрункий Стартап базується на "підтвердженому навчанні", експериментах, оцінках справжнього прогресу і, найголовніше, концентрації на бажаннях клієнта.
У книзі розглянуті всі етапи життя стартапу, від народження ідеї, до перетворення стартапу на шановану велику компанію. Автор розказує багато реальних історій, як народжувались і розвивались відомі і прибуткові компанії, такі наприклад як Zappos.
Книжка мені сподобалась, я вважаю що вона навчила мене деяких речей, деякі з яких я вже почала успішно використовувати на роботі.

Немає коментарів:

Дописати коментар