четвер, 21 вересня 2017 р.

Доставляючи щастя. Тоні Шей. (Delivering Happiness Book by Tony Hsieh)

"Доставляючи щастя", досить незвичайна книжка написана неординарною людиною про компанію, яка прийшла йти до успіху іншим шляхом ніж усі інші. Автор книги, Тоні Шей, є головним виконавчим директором компанії Zappos, найбільшого онлайн-магазину взуття у світі і книга власне про Тоні і про Zappos.

Zappos відома двома речами: сервісом і внутрішньою культурою. Вони роблять такі дивовижні речі як:
  • платять новим робітникам дві тисячі доларів, якщо ті звільняться у перші кілька місяців
  • вважають головним у компанії її внутрішню культуру
  • активно використовують наукові дослідження про щастя щоб будувати успішний бізнес
  • слідкують за тим, щоб робітники росли персонально і кар'єрно
  • зробили основним пріоритетом задоволення покупця і сервіс
  • при цьому всьому умудряються заробляти купу грошей
Про таку компанію дуже було цікаво почитати, так само як і про Тоні Шея, він теж та ще персона:) Багато що про нього говорить те, що він живе у трейлерному парку серед лам. Для Тоні - головне це бути щасливим, тож він зробив це не тільки своєю меторю, а і побудував на цьому бізнес, слідкуючи за тим, щоб зробити хоч трохи щасливішими усіх, як робітників, так і клієнтів.
Тоні непрофесійний письменник і він не став наймати когось для того, щоб написати "Доставляючи щастя", тож деякі речення трохи неправильно побудовані, там трохи дивно щось звучить, там краще було б переставити щось місцями... але саме ці "неправильності" створюють враження, що ти не книжку читаєш, а спілкуєшся з живими людьми. Тоні написав "Доставляючи щастя" лише за два з половиною тижні. Він писав по 20-24 години, потім спав чотири години й потім знову писав. З його власних слів він протримався лише на каві та алкоголі, та книгу було закінчено вчасно.
Книга складається з трьох частин "Прибуток", "Прибуток і Пристрасть", "Прибуток, Пристрасть і Мета". В першій частині автор розказує про свій шлях до Zappos, у другій про те як Zappos створювався і як будувалась компанія, ну а третя частина розказує про стосунки з Amazon, про щастя в цілому і про уроки які виніс для себе Тоні Шей.
Книжка мені сподобалась, жива мова, якісний матеріал, цікава особистість автора та незвичайний підхід до становлення бізнесу, де головним було отримати задоволення і робити те що любиш, а не заробити гроші. Дуже рекомендую. Оцінка 8 з 10.

Немає коментарів:

Дописати коментар