Zappos відома двома речами: сервісом і внутрішньою культурою. Вони роблять такі дивовижні речі як:
- платять новим робітникам дві тисячі доларів, якщо ті звільняться у перші кілька місяців
- вважають головним у компанії її внутрішню культуру
- активно використовують наукові дослідження про щастя щоб будувати успішний бізнес
- слідкують за тим, щоб робітники росли персонально і кар'єрно
- зробили основним пріоритетом задоволення покупця і сервіс
- при цьому всьому умудряються заробляти купу грошей
Тоні непрофесійний письменник і він не став наймати когось для того, щоб написати "Доставляючи щастя", тож деякі речення трохи неправильно побудовані, там трохи дивно щось звучить, там краще було б переставити щось місцями... але саме ці "неправильності" створюють враження, що ти не книжку читаєш, а спілкуєшся з живими людьми. Тоні написав "Доставляючи щастя" лише за два з половиною тижні. Він писав по 20-24 години, потім спав чотири години й потім знову писав. З його власних слів він протримався лише на каві та алкоголі, та книгу було закінчено вчасно.
Книга складається з трьох частин "Прибуток", "Прибуток і Пристрасть", "Прибуток, Пристрасть і Мета". В першій частині автор розказує про свій шлях до Zappos, у другій про те як Zappos створювався і як будувалась компанія, ну а третя частина розказує про стосунки з Amazon, про щастя в цілому і про уроки які виніс для себе Тоні Шей.
Книжка мені сподобалась, жива мова, якісний матеріал, цікава особистість автора та незвичайний підхід до становлення бізнесу, де головним було отримати задоволення і робити те що любиш, а не заробити гроші. Дуже рекомендую. Оцінка 8 з 10.
Немає коментарів:
Дописати коментар