четвер, 16 липня 2015 р.

Лис та Фенікс, Бeс Бернобіч (Fox and Phoenix by Beth Bernobich)

Книжка, якою я заповнювала періоди очікування нормальних книжок. Справа в тому, що я беру книжки у бібліотеці, і нові та популярні книги іноді доводиться чекати. Між новими і популярними я слухаю те, що доступне прямо зараз і прямо тут. Іноді попадаються дуже хороші книги, іноді такі як ця.


Ну по перше книга нуднувата сама по собі. По-друге, в історію, яка і так не найкраща, для чогось незграбно вплели історії першої закоханості головних героїв. Та не одної пари - а всіх.  Я розумію, що книга розрахована на підлітків і все таке, але всякі любовні історії, на мою думку, повинні бути тільки тоді, коли вони на щось впливають у сюжеті. Тут же стосунку до сюжету нема ніякого, герої зроблені із дешевої китайської пластмаси і кохання в них таке саме.  Ще і ні до чого.
Я взагалі то читаю в основному дитячі книжки, бо там любовна лінія не затьмарює пригодницьку. Більшість фентезі для дорослих грішить саме цим. Починаєш читати про магію і чарівні світи - закінчуєш читанням любовного роману. В "Лис та Фенікс" так не трапилось але все одно. Сюжетна лінія книги проста аж до її відсутності. Головний герой Кай Зу і його подружка Ян повинні допомагають принцесі міста, в якому вони живуть, повернутись додому, бо її батько помирає від невідомої хвороби.  Спочатку Кай і Ян йшли до принцеси, а потім з принцесою додому. Вся історія.
Як можна було вже здогадатись - книга мені не сподобалась:) Оцінка 2 з 10.


Немає коментарів:

Дописати коментар