Насправді ж це зроблено для того, щоб вітром їх не піднімало і не штовхнуло одне на одного та не пошкодило. Всі літаки гарно відреставровані, і це найбільша коллекція саме відреставрованих військових карго і літаків-дозаправщиків у США.
Музей був заснований у 1986 році, а почалось усе з реставрації бомбардвальника B-17G Шу-Шу-Бейбі("Shoo Shoo Baby"), як завжди активісти та волонтери взялись за справу, до них приєднались інші, потім держава почала допомогати.
В музеї крім літаків непогана коллекція прапорів. Найперші прапори США виглядали приблизно так
Їх дизайн був розроблений самим Джорджом Вашингтоном. Цікавий факт - британці, коли вперше побачили прапор під час битви подумали що американці здаються, так як на прапорі є елементи Британського прапора.
Це прапор 1777 року. Довгий час не було ніяких правил щодо розміщення зірок на полотнищі, чи їх розміру, тож багато ранніх прапорів відрізняються один від одного, кожен шив собі прапори на власний смак. Головне щоб смужки із зірочками були.
Традиційні "зірки та смужки" на початку становлення США як держави вважались в основному морським прапором, а на прапорах сухопутних військ часто розміщували - Орла, герб Америки.
Це прапор Піхотного Полку, перший прапор, який було створено спеціально для окремого військового формування США у 1791 році.
Але вистачить про прапори, ми ж все ж таки на літаки прийшли подитивитсь.
Вако CG-4 (Waco CG-4) - військово-транспортний планер часів Другої світової війни. Їх було побудовано майже 14 тисяч. До наших часів дожило лише 12. Вважалось, що дешевше при пошкодженні їх залишати на полі битви ніж ремонтувати, тож поступово один за одним вони були втрачені.
Боінги B-17 (Boeing B-17) називали літаючими фортецями. Їм часто давали імена та прикрашали їх малюнками.
HH-43 "Huskie" використовувався для пошуково-рятівних операцій і як гелікоптер пожежників.
С-47 «Скайтрейн» (C-47 Skytrain) теж використовувався під час Другої світової, це військово-траспортний літак.
Локхід С-141 «Старліфтер» (Lockheed C-141 Starlifter) — ще один військово-транспортний літак. Був на озброєнні з 1965 року по 2006.
На першій фото посту - його брат Локхід С-141B «Старліфтер» . В нього можна було зайти. Ззовні він не виглядає таким вже й великим, зате всередині розумієш його розміри.
Глянувши на цей літачок я подумала, що він виглядає як у фільмі "В бой идут одни старики", але не придала цьому великого значення, також ні на які думки мене не навела зірка на хвості. Лише побачивши корявий надпис "Слив бензина", ми зрозуміли що щось тут не так:)
Де музейні робітники доп'яли АН-2 1947 року залишається загадкою.
Цей літак з "носиком" C-124 Глоубмастер (C-124 Globemaster), теж використовувався для перевезення вантажів. Виглядає дуже мило.
Легендарний “Ірокез” (Bell UH-1 Iroquois), на прізвисько “Хью”, його активно використовували під час війни у В'єтнамі, щоб вивозити поранених і доставляти провізію. Дуже багато Ірокезів і досі справно працюють, багато з них пішли на пенсію і стали жити цивільним життям.
На цьому я мабуть зупинюсь, тому що про кожен літак треба ще стільки ж написати, а мені вже набридло:), але музей вартий довгої дороги і того, щоб витратити на нього кілька годин.
Немає коментарів:
Дописати коментар