пʼятницю, 28 липня 2017 р.

"Різник з Городоцької". Андрій Кокотюха

"Різник з Городоцької", гостросюжетний роман Андрія Кокотюхи з серії "Ретророман". На жаль, це перша книжка письменника, яка мені не дуже сподобалась.
"Різник з Городоцької". Андрій Кокотюха

Дія роману відбувається як завжди у Львові, де напередодні Різдва хтось починає жорстоко вбивати повій. Газети, ласі на криваві подробиці й гучні заголовки, дали вбивці прізвисько - Різник з Городоцької. Цілковито випадково стає причетним до цієї історії наш давній знайомий Клим Кошовий.
У Кошового все добре, він готується до весілля з Басею, його адвокатська контора процвітає, прибутки стабільні, але йому захотілось ще більшої слави і гучної реклами. Це бажання врешті решт вилилось у тяжкий поєдинок з психічнохворим маніяком.
За описом книжка мала б бути цікавою, але так не вийшло. По-перше, вона якось важко читалась, а саме легкість читання завжди приваблювала мене у книжках Кокотюхи. Перед сном не дуже хочеться напружувати мізки чи продиратись через хащі слів...але це був саме цей варіант. Дуже довго я її мучила.
По-друге, все це ми вже бачили й чули. Героїв, ситуації, характери...Лише вбивця новий - все інше штампи й повтори попередніх книг. Ну і по-третє - просто нецікаво. Нецікаво і все. Аж до самого кінця, який мене чесно кажучи здивував. Не очікувала. Саме тому я кажу що книжка мені "не дуже сподобалась", а не "дуже не сподобалась". Та з серією, мабуть, пора зав'язувати. Може пізніше, через кілька років, коли забуду попередні, дочитаю пропущені романи.
Оцінка 5 з 10.

Немає коментарів:

Дописати коментар