середу, 12 серпня 2015 р.

Чорний Будинок, Стівен Кінг і Пітер Страуб (Black House. Novel by Peter Straub and Stephen King)

У чорному-чорному місті, посеред чорного-чорного лісу, стояв чорний-чорний будинок, який дуже не хотів щоб його знайшли. В той будинок було важко ввійти і майже неможливо вийти. Той чорний-чорний будинок належав чорниму-чорному чоловіку. Звали його Рибалкою. Точніше так прозвали його у пресі, насправді ж звали його зовсім по іншому і виглядав він як безпечна і жалюгідна людина, яка нікому не може зробити нічого поганого. Більш за все Рибалка полюбляв мучити, вбивати і стейки з дітей...

Класична книга Кінга, незважаючи на те, що написав він її разом з Пітером Страубом. "Чорний будинок" - своєрідне продовження книги "Талісман", але її можна читати і окремо. Я "Талісман" прочитала сто років тому, пам'ятаю тільки назву і те, що там було про хлопчика, який рятував свою маму. Все.
Читаючи кілька останніх книг, я частенько казала, що Кінг уже не той, не гірше, не краще, просто інший. Так от у цій книзі, він той:) Жорстокі вбивства дітей з елементами канібалізму, для тих кому подобалось "Воно", тема Темної башти, для всіх прихильників цієї серії, детективна лінія, для тих кто зачитувався "Містером Мерседесом" і "Хлопцем з Колорадо", і ріки крові для усіх разом. Эдина відмінність від класичних творів - дія відбувається у Вісконсині, а не у Мені.
Кожен день, коли я теплого літнього ранку  їхала на роботу і слухала цю книгу, мені здавалось що у мене в машині згусток темряви який через усі щілини проникає надвір і несусь я собі дорогам такою чорною хмарою:). Особливо запам'яталась одна глава, коли мені годину без упину розказували огидні і страшні речі.
Як ви вже мабуть здогадались, книгу я рекомендую.
9 з 10-ти:)

Немає коментарів:

Дописати коментар