середу, 23 квітня 2014 р.

Коробка у формі серця - Джо Хілл (Heart-Shaped Box - Joe Hill )

"Коробка у формі серця" - ще одна прослухана мною книжка. Найбільшим сюрпризом для мене стало в ній те, що її автор - Джо Хілл - є сином мого улюбленця Стівена Кінга. Вміння лякати мабуть в них у генах. Тому що книжка дуже "темна". Хоча я повинна зауважити, що книжка не те щоб дуже страшна, просто якась безпросвітна, тягуча і неприємна.

Головний герой - рок-співак Джудас Койн колекціонує різні дивовижні речі пов'язані з дияволом, чорною магією і так далі. Не те що б йому дуже це подобалось, але образ рок-зірки зобов'язує. Вірний образу Джудас і у особистих стосунках - зустрічається з молодими дівчатами готичної зовнішності яких кличе по імені штату, звідки вони приїхали - Флоріда, Джорджія....
Одного разу його помічник побачив оголошення на якомусь онлайн-аукціоні про продаж справжнісінького привида. Всього за 1000 доларів. Привид продавався у вигляді старого костюму, який прибув до Джудаса в коробці в формі серця. З цього моменту життя Джудаса і Джорджії перетворилось на пекло на землі. Страшний привид - вітчим попередньої пасії Джудаса Флориди, примушував головних героїв робити страшні речі, лякав їх, завдавав болю, схиляв до вбивств і самогубства. Все це - з метою помститись за свою прийомну дочку, яка перерізала собі вени після розставання з Джудасом.
Коли я читала цю книжку мені здавалось, що світ поступово перефарбовується в чорний, а за вікном - ніч, навіть якщо це був сонячний і яскравий день. Сюжет досить простенький, але тримає у напрузі з першої до останньої сторінки. Хоч я і не люблю історії про привидів, але тут маю зізнатись - Джо Хіллу вдалося змусити мене зацікавитись цією темою:)
Оцінка - 8 з 10.
*фото обкладинки з вікіпедії.

Немає коментарів:

Дописати коментар