Під час фестивалю центр міста, а особливо гавань Іннер (Inner Harbor) в центрі міста, кожного вечора перетворюються на мистецьку галерею, зі світловими інсталяціями, перформансами, концертами та презентаціями інноваційних ідей.
П'ятдесят мистецьких об'єктів розміщених у різних місцях гавані та центру міста привабили до себе тисячі відвідувачів, що власне трохи й зіпсувало все. Я чомусь очікувала, що на ці скульптури прийде подивитись три людини й все, а народу було тьма. До того ж біля найпопулярніших скульптур генії логістики поставили намети з їжею і випивкою, що створювало ще більшу тисняву. Можна було їжу хоч трохи далі поставить. Чи то вони не розраховували на такий ажіотаж, чи то просто не подумали, але було дуже тісно. Сподіваюсь, якщо вони будуть продовжувати організовувати фестиваль, вони врахують помилки й мистецтво буде окремо від фаст-фуду і випивки, а до скульптур можна буде підійти без ризику бути облитим пивом і вимазаним майонезом чи кетчупом.
Під час фестивалю сіяло і світилось усе що можна - дерева, кораблі, парасольки, оглядове колесо. У кожну світову скульптуру було вкладено багато змісту, і детальний їх опис можна почитати тут, я ж зупинюсь на тих що найбільше запам'ятались.
"Арго", скульптура балтиморських творців Яна Розена Куралта, Маріан Очоа і Кірстена Уолша (ARGO, Artists: Jann Rosen-Queralt, Marian Ochoa and Kirsten Walsh) символізує воду та її значення в природі.
L’ENVOL, інсталяція створена майстрами французької студії PITAYA(L’ENVOL, PITAYA), зображає зграю перелітних птахів
Наступна інсталяція-перформанс була якоюсь тривожною. Називається вона, у моєму вільному перекладі, "Пробіли у комунікації". Скульптура була створена мистецькою студією GSP .studio (COMMUNICATION GAPS, GSP .studio). Складається вона з двох наметів встановлених на протилежних берегах каналу. У кожному наметі кожен охочий може представитись і за допомогою рухів передати цю інформацію на протилежний бік у вигляді спотвореного звуку та підсвічених скульптур на воді. Таким чином створюється дивний діалог за допомогою світла й обірваних слів.
"Дріфт", скульптура Стефані Імбео (DRIFT, Stephanie Imbeau), складається з великої кількості підсвічених парасольок розміщених на човнах у гавані. Інсталяція символізує важливість човнів, кораблів, яхт, катамаранів, барж та всього іншого, що використовується людьми для переміщення у воді, в історії Балтимору.
Скульптура "Місячний сад", від творчої групи Люсіон з Канади (MOONGARDEN, Lucion) являє собою великі підсвічені кулі, які за допомогою театру тіней розказують глядачам поетичну історію міста.
Стефан Массон "перетворив" старенький Сітроен на акваріум (AQUARIUM CAR, Stéphane Masson) з допомогою відео, яке показує як машина поступово заповнюється водою, в якій плаває велетенська золота рибка.
Скульптура Алаа Мінаві "Моє світло - твоє світло" (MY LIGHT IS YOUR LIGHT, alaa minawi) присвячена гуманітарній кризі у Сирії.
Гігантський павич з музикою є твором Тіма Сколфілда, Кайла Міллера, Стіва Даленкофф і Вілла Кокса (PEACOCK, Tim Scofield & Kyle Miller with Steve Dalenkoff & Will Cocks). Павич - торішній улюбленець публіки. Його хвіст шириною понад тринадцять метрів і висотою більш як шість метрів складається і розпускається.
Біля скульптури "OVO" - великого яйця створеного творчою групою OVO Collective було найбільше людей, там взагалі не можна було пропхатись. В "яйце" можна було зайти, але нам не хотілось ні стояти у черзі ні штовхатись, та вже й пізно було, тож ми сфоткали його здалеку і пішли собі.
Найбільше сподобалась скульптура "Наш Дім", Тома Декайвера (OUR HOUSE, Tom Dekyvere)
За допомогою нейлонового волокна і музики він перетворив звичайний пішохідний підвісний місточок на мистецький об'єкт.
Наступного ранку гавань була порожньою, погода прекрасною, тож ми ще пройшлись по ній, подивитись на неї при денному світлі. Чесно кажучи, такою вона нам навіть більше сподобалась:)
Немає коментарів:
Дописати коментар