четвер, 21 липня 2016 р.

"Биті Є. Макар". Люко Дашвар

"Макар" - перша частина трилогії "Биті Є". Потрапила мені в руки випадково і була прочитана за лічені дні. Хоча дуже багато разів мені хотілось сказати "не вірю", та написано добре. Цікаві сюжетні лінії, цікава мова, незвичне подання розповіді.


Сашко Макаренко на прізвище Макар переїхав з тихого провінційного Миколаєва до Києва, щоб досягти успіху, що у його розумінні значить мати дуже багато грошей. Нажаль, Макар, намагаючись вирватись зі злиднів, пішов не по тій доріжці. Спочатку став утриманцем багатої жінки, потім власником незаконно отриманого бізнесу. З одного боку Макар не дуже погана людина, він вміє кохати, справжній фанат свого діла, але з іншого - таких покидьків треба ще пошукати.
Брудна політика, брудний бізнес і на фоні цього - чисте кохання. До речі, лінія кохання мені не сподобалась, не може така людина так закохуватись. Тому і здавалась частина присвячена історії стосунків Нані і Макара висмоктаною з пальця.
В книзі жодна людина не викликає симпатії - ні Макар, який заради грошей продасть рідну матір, ні Нані з явними психічними відхиленнями, ні Марта, ні тим паче всі інші.
Вже прочитавши я взнала, що ця книга є продовженням іншого роману Люко Дашвар "Рай.Центр", тож доведеться прочитати і його, але я не впевнена, що буду читати дві інші частини "Биті Є".  Занадто багато бруду і трошки малувато достовірності.



Немає коментарів:

Дописати коментар