неділю, 30 вересня 2018 р.

Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)

Сент-Джон, місто, яке знаходиться в канадській провінції Нью-Брансвік, нам дуже сподобалось. Особливо мені. По-перше, люблю я старі індустріальні міста, навіть якщо вони трохи підзакинуті та явно переживають не найкращі часи. По-друге, в Сент-Джоні дуже багато вуличного мистецтва.
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)

Ну і по-третє, там була якась дуже цікава атмосфера, наче і бар на кожному кроці, і всі п'ють, і центр міста - а все якось тихенько і дуже пристойно. Найголосніше місце з найбільшою кількістю людей - збори гравців у бінго(різновид лото). І я не шуткую. Дорогою в готель ми проїжджали будівлю, в якій була величезна зала вщент заповнена людьми, що грали в лото.
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)
Потім ми, на жаль, забули про це місце і не зайшли подивитись ближче, а дуже хотілось, бо ми таке тільки в кіно бачили. Взагалі ця гра дуже популярна у Нью-Брансвіку та Новій Шотландії, двох провінціях Канади, які ми відвідали цього разу. Тут і там нам траплялись оголошення, що наступна гра відбудеться тоді то, запрошуються всі охочі. Ми навіть хотіли сходити, але не знайшли зручного часу.
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)
Сент-Джон - типове портове місто, таке яким я уявляла собі міста в цій частині світу. Можливо тому мені так і сподобалось, що уявлення збіглося з реальністю. У Сент-Джоні знаходиться третій за розміром порт у Канаді, і після довгого занепаду місто нарешті відроджується. У 2016 році тут вперше за останні сорок років почала зростати кількість населення.
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)
Сент-Джон, як і багато інших міст у цій місцевості було засновано американцями, що втекли від революції. Вони приплили сюди на двох кораблях з Массачусетсу. Офіційною датою заснування Сент-Джону є 1785, хоча жили тут люди ще з 1604-го.
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)
У 1800-х роках Ірландія переживала дуже скрутні часи, тож тисячі людей сідали на кораблі і відпливали до Америки у пошуках кращої долі. Дістались вони і Сент-Джону і за короткий час перетворили його на ірландське місто.
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)
Ірландців тут було настільки багато, що навіть провінцію Нью-Брансвік назвали Новою Ірландією, але це чогось не сподобалось британському королю і згодом вона стала Нью-Брансвіком.
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)
У кожному місті, яке ми відвідуємо, якщо є можливість ми намагаємось подивитись на це місто зверху. В Сент-Джоні така можливість була, до того ж на оглядовому майданчику встановлено великий знак з написом Сент-Джон, тож пропустити ми це не могли.
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)
Знак знаходиться у парку, на місці якого колись давно був форт (побудований щоб захищатись від американців). Зараз від Форту Хов(Fort Howe) залишилась лише репліка блокгаузу. Ми такий вже бачили у Сент-Енрдюсі, тож навіть до нього не ходили. Тим паче це репліка. Ну а знак прикольний. І сфотографуватися біля нього можна, і на місто згори подивитись.
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)

Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)
Оглянувши місто з гори ми пішли гуляти історичним "верхнім містом". Саме тут зосереджені всі найцікавіші будівлі, пам'ятки архітектури, магазинчики, та інші заклади. Верхнім його називали тому що воно в прямому сенсі слова знаходиться на горі, а портова частина міста - внизу.
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)
В Сент-Джоні знаходиться один з найбільш незвичайних маяків, які я бачила. Називається він Три сестри й виглядає як звичайнісінький ліхтар. Ніхто точно не знає звідки пішла така назва. Одні розказують легенду про трьох сестер, які на цьому місці виглядали своїх чоловіків з моря, інші про те, що ліхтар так названий на честь сузір'я, яке довгі роки допомагало мореплавцям орієнтуватись у безмежних просторах океану, ну і нарешті ще одна версія - що в сорокових роках двадцятого сторіччя, у Сент-Джон виходило радіошоу з назвою "Три сестри", і ліхтар підхопив її.
Три сестри. Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Three Sisters. Saint John, NB, Canada)
Перший ліхтар на місці сучасного було встановлено в 1842 році, тоді це був один ліхтар, а не три і працював він як звичайна олійна лампа. Цей ліхтар показував де закінчується гавань. Разом з маяком, що стоїть на вході в гавань та шпилями церкви Святої Трійці він допомагав кораблям безпечно і швидко заходити і виходити з гавані. Згодом ліхтар замінили три ліхтарі встановлені на стовпі висотою 8 метрів, над морем вони звишаються на всі 12 метрів, тож видно їх з відстані п'ять миль. Зараз лампи вже не використовують для навігації, але вони вже стали однією з візитних карток міста, і до того ж полюбились його жителям, тож їх бережуть і доглядають.
Випадково на одній з площ міста ми натрапили на міні-базарчик. Тут продавали свіжі овочі і фрукти, різноманітну їжу, співала і грала на гітарі дівчинка з зеленим волоссям, та займались фехтуванням. Все це разом створювало якусь картину повного сюрреалізму.
В місті є кілька гарних площ, головною і найгарнішою з них є королівська площа - Кінг-Сквер(King’s Square). Сама площа більше схожа на парк, ніж на площу. Тут і гарні клумби, і пам'ятники, і альтанка. А колись тут була просто трохи болотяна місцина, на якій околишні фермери підготовлювали худобу до продажу. Часто теперішню площу "прикрашали" копита, голови та роги. Та місто росло і поступово ця місцевість з дальніх околиць перетворилась на центр Сент-Джона, тож болото висушили, і у 1850-х роках площа вже нагадувала теперішню. Цікавий факт - стежки у ній своїм розташуванням зображають прапір Британії.
Королівська площа. Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (King's square. Saint John, NB, Canada)
Серед більш сучасних, високих будинків причаївся невеликий і досить простенький будинок, який є одним з найстаріших у місті. До того ж він яскравий представник будинків у яких жили роялісти, що втекли сюди з США.
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)
Сент-Джон розташований на затоці Фанді, яка відома своїми найбільшими у світі приливами та відливами. Приливів ми не застали, а відливи виглядали так
Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Saint John, NB, Canada)
Останнім місцем на якому хотілось би зупинитись є Вежа Карлетона Мартелло (Carleton Martello Tower National Historic Site). На жаль, вона була зачинена на реставрацію і всередину ми не потрапили, але ззовні башта теж дуже гарно виглядає. Вона стоїть на кам'янистому горбу, і з неї теж відкриваються непогані краєвиди. Вежу було побудовано під час війни 1812 року, і вона одна з дев'яти таких веж, що дожили до наших днів.
Вежа Карлетона Мартелло. Сент-Джон, Нью-Брансвік, Канада (Carleton Martello Tower National Historic Site. Saint John, NB, Canada)
В Сент-Джон багато гарних скульптур, муралів та мистецьких об'єктів, але про це наступного разу, щось і так уже багато написала.
Сент-Джон дуже атмосферне цікаве місто, яке варто відвідати. Воно не розбещене тисячами туристів, але на що подивитись і чим зайнятись там є, тож дуже рекомендую. 

1 коментар:

  1. Я ЗАРАЗ ВИКОНАЮ ФІНАНСОВО ЗОБОВЛЕНО ПОЗИЦІЇ, ЯКУ Я ОТРИМАВ В LFDS. Я хотів би довести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт із паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу і мені відмовили в позиці фінансова установа завдяки моєму кредитному рейтингу. Я не міг платити гонорар своїм дітям. Я відставав від рахунків, яких збирався викинути з дому через неможливість оплатити оренду житла. Саме в цей період мої діти були забрані у мене прийомною сім’єю. Потім я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, і які я зірвав двома компаніями, що займаються позиками. Поки я не прочитав про: позику в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все одно не переконав через те, що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не повідомив мені про поточну схему позики в дуже низька відсоткова ставка 1,9 %% і прекрасні умови погашення без штрафу за невиплату платежу. У мене немає іншого вибору, ніж також зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені у відповідь. Цей день був Я найкращим і найкращим днем ​​у моєму житті, який ніколи не можна забути, коли я отримати кредитне попередження в розмірі 400 000,00 доларів США суми позики, на яку я подав заявку. Я ефективно використав позику для погашення боргів та започаткування бізнесу, і сьогодні я та мої діти такі щасливі та задоволені. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Довідкова лінія WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати якомога більше тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою шахрайства в Інтернеті. Дякую і Бог благословить вас усіх, я Олександр Артем з горизонту парку до нашої ери, Україна.

    ВідповістиВидалити