середу, 24 червня 2015 р.

Таємне джерело, Андрій Кокотюха

Детектив українською, написаний українським письменником, та ще і добре? Я вважала, що таких книг в природі не існує, але я помилялась.
Я взагалі дуже люблю детективи, мабуть з усіх жанрів їх я перечитала найбільше, але жодного разу не читала українського детективу. Але як завжди, мені з України, як подарунок, привезли дві книжки, одна з них - містичний детектив "Таємне джерело" Андрія Кокотюхи.



Починається книга старою легендою, за якою в лісах існує таємниче джерело. Вода з нього зцілює людей з чистою душею і вбиває тих, в кого на думці зло.
Скільки в цій легенді правди належить з'ясувати скептику слідчому Ігорю Князевичу. Його посилають з Києва розслідувати смерті трьох людей, людей, які на перший погляд нічим непов'язані. Та й вмерли вони всі на перший погляд не насильницькою смертю. Але смерть трьох досить молодих, загалом здорових людей у темному глухому лісі викликає багато питань і пліток. Особливо, коли копнути глибше у їх минуле. Кожен з них в своєму житті сплюндрував щонайменше одну долю. Що ж стало причиною їх смерті? Прокляття таємничого джерела чи банальна людська рука? чи існує якесь наукове і раціональне пояснення всім загадкам?
Читається книжка дуже легко. Сюжет затягує і захоплює, так що я отримала задоволення.
Оцінка 8 з 10.

Немає коментарів:

Дописати коментар